Administratorem danych jest Syngenta Polska sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Szamocka 8, 01-748 Warszawa, e-mail: syngenta.polska@syngenta.com, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 17224, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla m. stoł. Warszawy, XVI Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 22 264 000 zł, NIP 522-254-84-45. W przypadku pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych możesz kontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych po adresem e-mail: dataprivacy.pl@syngenta .com lub bezpośrednio ze Spółką pod numerem Infolinii: 223260601.
Masz prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, prawo ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych i prawo przenoszenia danych. Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi.
Dane będą przetwarzane w celu marketingowym polegającym na przekazywaniu Ci informacji o produktach sprzedawanych przez Administratora, promocjach, wydarzeniach promocyjnych, badaniu opinii, a na podstawie Twojej dodatkowej zgody również za pomocą wiadomości wysyłanych na adres e-mail lub numer telefonu oraz w trakcie rozmów telefonicznych.
Podanie danych jest dobrowolne i nie musisz wypełniać formularza, jeżeli nie chcesz przetwarzania moich danych osobowych w powyższych celach
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych jest art. 6 ust. 1 lit. f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Prawnie uzasadnionym interesem administratora jest prowadzenie marketingu własnych towarów oraz badanie opinii. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail oraz numer telefonu lub w trakcie połączeń głosowych wykonywanych na Twój numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną lub art. 172 ustawy z dnia 16.07.2004 r. Prawo telekomunikacyjne.
Odbiorcami danych osobowych będą: agencje marketingowe zajmujące się przygotowywaniem i wysyłką materiałów marketingowych oraz podmioty dostarczające materiały marketingowe tj. firmy kurierskie oraz poczta. Odbiorcami danych będą również podmioty zajmujące się hostingiem danych osobowych dla administratora i pozostałych odbiorców danych, agencje call center oraz spółki księgowe prowadzące rozliczenia podatkowe. Odbiorcą danych osobowych będzie także Syngenta Crop Protection AG, P.O. Box, Schwarzwaldallee 215, CH-4002 Basel, o ile wyrazisz zgodę na przekazanie jej Twoich danych osobowych. W takim wypadku odbiorcami danych będą także spółki zajmujące się hostingiem danych, spółki świadczące usługi wsparcia technicznego systemów wykorzystywanych przez Syngenta oraz spółki świadczące usługi rozliczeń księgowo-podatkowych dla Syngenta Crop Protection AG.
Jeżeli wyrazisz zgodę na udostępnianie danych osobowych do Syngenta Crop Protection AG, wówczas będą one przekazywane do państw poza Europejskim Obszarem Gospodarczym na podstawie standardowych klauzul umownych, które zobowiążą te podmioty do właściwego zabezpieczenia Twoich danych osobowych. Będziesz miał prawo do otrzymania kopii swoich danych osobowych, które zostaną przekazane do takiego państwa.
Dane osobowe będą przetwarzane przez czas prowadzenia działań marketingowych przez administratora lub do czasu wyrażenia przez Ciebie sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych, lub odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail lub numer telefonu oraz wykonywania połączeń głosowych na Twój numer telefonu. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Przysługują Ci dwa rodzaje prawa sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, jeżeli administrator przetwarza Twoje dane osobowe:
- na podstawie prawnie uzasadnionych interesów - możesz zgłosić sprzeciw z przyczyn związanych ze swoją szczególną sytuacją;
- na potrzeby marketingu bezpośredniego - możesz zgłosić sprzeciw w każdym przypadku.